DAIHATSU FEROZA onderdelen catalogus
Zoek goedkope aanbiedingen voor accessoires DAIHATSU FEROZA
- Totaal aantal verschillende modellen 2
- Modellen die momenteel geproduceerd worden -
- Eerste uitvoering van het model FEROZA Soft Top (F300), Feroza (F300)
- Productiejaar eerste uitvoering 1988
- In de eerste uitvoering ingebouwde motor 1.6 16V, 1.6 16V 4x4, 1.6 i 16V, 1.6 i 16V 4x4
- Totaal aantal verschillende motoruitvoeringen 5
- Motoruitvoeringen die momenteel geproduceerd worden -
- Model met het hoogste aantal motoruitvoeringen Hard Top (F300)
- Max. vermogen [kW] 70
- Min. vermogen [kW] 62
- Max. vermogen [Pk] 95
- Min. vermogen [Pk] 84
- Max. aantal cilinders 4
- Min. aantal cilinders 4
- Max. cilinderinhoud (cc) 1590
- Min. cilinderinhoud (cc) 1590
- Max. cilinderinhoud (l) 1.6
- Min. cilinderinhoud (l) 1.6
- Cilinderinhoud 1.6
- Motorsoorten Ottomotor
- Aandrijvingsvarianten Vierwielaandrijving
- Carrosserievarianten Terreinwagen open, Terreinwagen gesloten
- Namen van het model in andere landen FEROZA, SPORTRAK
- Verbruiksgoederen die het vaakst vervangen worden Oliefilter, Remblokken, Luchtfilter, Motorolie, Ruitenwissers, Interieurfilter, Remschijven, Bougies, Brandstoffilter, Schokdempers
- Populaire bandenmaten 195 r15
De Daihatsu Feroza is een compacte offroader en deze is van 1989 tot 1999 in Japan gemaakt. Het voertuig werd op de Japanse en Amerikaanse markt als de Rocky aangeboden en op die van Groot-Brittannië als de Sportrak. Er zijn van 1992 tot 1995 2860 stuks van dit automodel onder de naam Bertone Freeclimber 2 gebouwd.
De geschiedenis van de Daihatsu Feroza
De producent bracht een generatie en een vernieuwde uitvoering van deze auto uit. De Daihatsu Feroza kreeg de aanduiding F300. Deze werden in carrosserievarianten met 2 en 3 deuren uitgebracht en van een zacht of rigide dak voorzien. In de eerste jaren had het voertuig een 1.6 liter carburateur benzinemotor met 86 pk. In 1991 werd het vermogen naar 95 pk verhoogd; ook implementeerde de producent een multipoint brandstofinjectie.
In eerste instantie werd de Feroza van een part-time vierwielaandrijving voorzien, maar later heeft de producent ook uitvoeringen met een full-time vierwielaandrijving uitgebracht. Het voertuig had aan de voorzijde een stabiele ophanging met draagarmen en aan de achterzijde een ophanging met stugge bladvering met een grote speling van 200 mm. Met deze constructie kon het voertuig effectief in offroad-condities worden gebruikt.
De kenmerken van de vernieuwde Daihatsu Feroza F300
In 1994 werd de vernieuwde eerste generatie geïntroduceerd. Maar de producent bleef de Feroza offroader in twee varianten uitbrengen: een Soft Top en een Hard Top. De voorbumper van de auto werd vooruitstekender, de koplampen groter en met scherpe binnenhoeken en het radiatorrooster kreeg verchroomde randen. Het radiatorrooster werd door een horizontale balk in twee delen verdeeld en in het midden daarvan was een merklogo bevestigd. De inhoud van de bagageruimte van de hardtop-uitvoering varieerde van 272 tot 440 liter en die van de modellen met een zacht dak van 295 tot 920 liter.
Hoe u online reserveonderdelen voor de Daihatsu Feroza kunt verkrijgen
Wilt u de onderdelen voor het onderhouden of repareren van uw auto voordelig aanschaffen? Dan zult u met plezier in onze Auto-Onderdelen24.nl webshop kopen. In onze onderdelencatalogus voor de Daihatsu Feroza offroader vindt u uitstekende kwaliteit luchtfilters, bougies, remblokken en andere onderdelen tegen voordelige prijzen. Er worden hoge kortingen op veel producten gegeven. Doe voordelig aankopen - word vandaag nog klant bij Auto-Onderdelen24.nl.
Online winkel voor auto-onderdelen Daihatsu FEROZA
-
Scherpe prijzenAuto-Onderdelen24.nl garandeert kwalitatieve auto-onderdelen met hele aantrekkelijke prijzen.
-
Lage verzendkostenGratis verzending binnen Nederland geldt voor bestellingen die120 € overschrijden, behalve wanneer u volumineuze goederen, banden of inruilartikelen bestelt.
-
Uitgebreid aanbodOp dit moment bestaat ons assortiment uit meer dan 500.000 onderdelen.
-
Snelle bezorging
Verzendmethode